fredag 20 april 2012

Mysdagen


Idag har vi bara myst Jeppe och jag. Han har vägrat somna själv i sängen så jag har fått legat bredvid honom. Gör inget en dag som denna så jag har bäddat ner mig och datorn bredvid lillskrutt. 
Maken kom hem tidigare från jobbet idag för han jobba över lite i veckan. Han ska iväg och bowla med arbetskamraterna ikväll och jag och Jepps sticker till svärmor för lite tacos. 
Sen ska jag hem och kolla på Lets dance och ta ett glas vin.! Riktig mysdag helt enkelt!!!



Såg att jag hade fått en ny följare på bloglovin. Skoj tycker jag. Inte för att antalet spelar nån roll för jag skriver ju mest för min egen skull men det ju kul att veta att nån annan läser det jag skriver....haha!
Sitter och funderar på vilka ni kan tänkas vara....=) 

1 kommentar:

  1. Det är nog många hemliga här inne!!:-)
    Från gamla tider b.la.....
    Kram på dig!

    SvaraRadera