lördag 11 februari 2012

30 års fest

Ikväll blir det av på partaj. Ska få gå på 30-års fest. Tessis kille David har nämligen blivit så gammal. =)
Det har jag sett fram emot länge och det kommer nog bli en rolig kväll. Måste se till att ta det lugnt med alkoholen bara.... Emil har lovat att kolla mig!
Farmor kommer och tar hand om Jesper medans vi är borta. Lyx!
Sitter och väntar på starskottet att få börja göra mig i ordning. Har i varje fall lyckats duscha så jag behöver ju inte lukta illa ikväll åtminstone!
Ska väl på lite kladd i ansiktet och det där jäkla håret (som jag inte ens vill ha) ska väl få sig en omgång oxå. Rakt? Lockigt? Uppsatt? Hmmm.....
Ska väl ha på mig lite kläder sen oxå tänkte jag. har ju införskaffat mig en fin liten partytop till detta tillfället. Kommer nog bli bra. Hoppas jag.

Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar