tisdag 7 februari 2012

The Mama goes african

Hemkommen från afrodansen. Och nej. Inga brutna ben. Inga muskelbristningar. Inget framfall, och inget urinläkage! (det jag fasade för mest)
Men förmodligen så kommer väl träningsvärken och knackar på dörren imorrn. Men han är välkommen! 
Det var faktist kul med dansen. Jag har ju egentligen noll taktkänsla och ingen koordinationsförmåga heller för den delen men det gick bra på mitt eget sätt. Jag var långt ifrån ensam om det och de var positivt!
Ska bli kul att fortsätta! 

Nu sitter jag nyduschad, har fått några mackor i magen och har lyckats få Jesper att sova. Så nu har jag det ganska skönt och lungt. Men jag är så trött. Ikväll blir det gött att lägga sig. 
Imorrn händer tusan ingenting vad jag vet. Får se om jag kommer ur sängen....
Kommer väl gå som om jag vore nyförlöst igen. haha 







Och ja, det är en finne jag fått. Mitt på näsan.
Tack för den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar