fredag 17 februari 2012

Hej träningsvärk delux!

Aj aj aj. Det är det enda ord jag har i huvet idag.
Åkte ju iväg för att lira lite bandy med grabbarna igår kväll. Tänkte först att jag skulle ta det lugnt och bara köra nån timma sen åka hem. Ja, eller hur. Tog det inte jätte lugnt och spelade 2 timmar!
Har inte vart så svett sen förlossningen!
Men det var såååååå kul! Har verkligen saknat det!
Bollkänslan var väl inte helt perfekt förstås (har den nånsin vart det?) men den kommer nog så småning om.
Gjorde några mål ivarjefall.
Det var skit kul att träffa alla killar igen, och stämingen var som vanligt.
Vi spelar ingen "riktig" innebandy med en massa regler och sånt.... utan här får man tacklas lite, slå lite på klubborna och helst göra mål på wolly! haha
Perfa för mig som gillar lite kroppskontakt på plan.

Men, jag skulle ha stretchat lite bättre känner jag. och jag bävar för imorrn för då brukar de vara värre.
Har onte i varje muskel jag har tror jag. Skönt att veta att de finns kvar .... =)
Kommer se ut som jag gjort ner mig när jag går.


Nu har jag bestämt att om inte min journal behagar dyka upp idag så ringer jag dom! (jävla tjat men den är faktist viktig för mig!)
Jag är så rutten att ligga på om saker och ting. Vill helst inte vara till besvär.
Är faktist lite smått irriterad på att det inte är lika överallt i sverige. Vissa får ju med sig sina journaler och går igenom dom innan de lämnar bb. Här ska vi få vänta i 5-6 mån på samma sak. Jättekonstigt!
Och tiden är ju densamma för dom. Förstår inte alls faktist.
Alltid finns det nått att klaga på. haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar