fredag 10 februari 2012

Fjärde dagen!

Shit pommes! Är inne på den fjärde dagen utan varken godis, kakor eller bullar. Det sötaste jag ätit är vindruvor. Börjar kännas faktist. Ser jag en bild på nått gott så vattnas det i munnen. Haha
Det är ju förstås jättekul att man då försöker avleda tankarna på annat sätt genom att kanske läsa lite bloggar, nej men då gör de reklam för Marabous nya choklad kaka. Tack för den härni! =)
Mmmm, den ska jag smaka när jag har min onyttiga dag hör snart! Fanns en ny med saltlakrits och en med mandel. Hur ska jag kunna välja?!

Jag har precis kommit hem efter en sväng in till storstaden för lite ärenden. Apoteket och den gröna butiken fick påhälsning. Även Ica fick en snabb visit. Hade gärna stannat längre för att snacka lite med arbetskamraterna men jag hade för brottom idag. Saknar ju dom....=(

Svårt avundsjuk på Sofie som fick sin förlossningsjournal idag! Tror ni jag bad lite extra till gud innan jag tittade i postlådan?! Ja. Tyvär hjälpte inte detta utan jag får väl vänta 3 veckor till. Fan.
Det där med att be till gud har sällan funkat för mig men jag ger det en chans då och då....=)




Ikväll blir det hemma mys. Tror jag. Maken hade inget bra svar på vad vi skulle hitta på , som vanligt. Det slutar väl ändå med att han somnar vid 9 framför tv:n och jag klagar på han för att han snarkar och sen lämnar jag honom sovandes i soffan och sen får jag skäll för att jag lämnat honom där. hihi
Ja, så brukar fredagkvällar faktist se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar