onsdag 8 februari 2012

Träningen kan börja

Nu kör vi! Nu är jag peppad till max!
Nu ska det bli ordning till beachen 2012! 
Det ska börjas tränas ordentligt. Börjar dock på en jummen nivå så jag känner att kroppen klarar av de påfrestningarna. Kör ju afrodansen på tisdagar ett tag framåt. Ska börja bandyn nästa vecka. Och sen varvar jag det med de vanliga promenaderna med Atlas. 
Jag ska även ta tag i mitt godsaksätande. Jag kommer inte ta bort det goda helt. Det skulle jag aldrig klara av. För jag älskar allt det goda! 
Tänker i varje fall försöka göra veckodagarna fria från sötsaker till en början. Klart om man blir bjuden på kalas eller så så tänker jag inte tacka nej till en tårtbit! Men man får kanske tänka på att inte ta två bitar! =) 
Så på helgerna tänker jag ha det lite fritt. Inte tänka på maten alls!
Jag har väl inte tänkt gå ner så många kg utan mer få lite spänst i mage och ben igen. Kankse byta ut några kg fett mot några kg muskler! 


Här 4 ½ månad efter förlossning.
59 kg 


Den här lilla putmagen vill jag bli väck med.
Men det kommer aldrig gå!
Den går alla i familjen runt så den ligger i släkten.


So far so good. Inne på andra dagen som sötfri.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar