söndag 12 februari 2012

Aj, aj skallebank...

Haha, lyckades dra på mig lite skallebank från igår. Men vad gör de? Vilken rolig kväll jag hade!
Precis vad jag behövde. Jättegod mat och en massa av mina vänner och några glas vin. Perfa!
Therese hade ordnat med lite lekar och sånt. Det gillar jag! 
Kan ha blivit nått glas för mkt men jag vart inte dålig i varje fall....
Det enda jobbiga inatt och nu på morgonen var att försöka pumpa ur mjölken från stenarna till bröst. 
Jesper fick ersättning inatt och nu på morgonen. Annars hade han kanske fått lite kul?! 
Det gick ju bra det oxå. Så skönt att han inte bara behöver bröstet! Det hade gått jättebra med honom på kvällen oxå. =)
Nu ser jag fram emot våran planerade tjejkväll om några veckor! 



Håret blev lockigt....=)

Jag och Johanna
Värdparet och födelsedagsbarnet
Therese och David

Outfiten i en skitig spegel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar