söndag 26 februari 2012

Älskade sol!

Jag blir så lycklig av solen! Kom just på hur dumt det är att skriva så när jag sitter inne vid datorn....haha.
Men jag har faktist vart ute på en jäääätte lång promenad med hela familjen. Tror vi gick i 1,5 timma! Härligt!
Jesper sov så skönt i vagnen hela vägen. Atlas drog i kopplet hela vägen....=)
Nu sover lillen igen så nu passar jag på att sitta vid datorn.
Har betalat alla räkningar. Denna månad en jätte hög.
Men detta är mitt eget fel som köpt så mkt förra månaden. Då blev det Hm, hoppgunga och smartphoto.
Även om det inte är så dyrt var för sig så blir det de ihop. Nej, skärpning!
Bara en extra utgift per månad från och med nu!!!!!
Har även sett till att knappa in om föräldrapenningen en månad framåt. Jag är så rutten på detta för jag glömmer bort de, och helt plötsligt kommer det inga pengar. Hoppsan Sara!
Såg då att jag och Emil har såna här dubbeldagar att ta ut om vi vill! Kan ju vara bra till sommarn. Han kan ju ta nån extra vecka ledigt då ju. Perfa!!!!

Nu har jag nyss bakat hallonmuffins till kommande fika gäster. Får se om jag lyckades även denna gång. Annars är jag verkligen sämst på att baka. Mitt baksjälvförtroende har fått sig en törn. Kanske är det på väg tillbaka. Återstår att se senare.
Det är Emils bror Johan och hans tjej Sofia som kommer. Kanske även den andre brodern Per och deras mor.

Jag har en liten , liten fråga till Pelle. Lite nervös är jag. Vore bra om han säger ja.
Återkommer med de oxå! =/



Nu har pluttis vaknat , världens kortaste nap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar