söndag 12 februari 2012

Seeeeg idag!

Gud hjälpe mig vad trött jag är idag. Att vara mamma när man är bakis var ingen jätte hit kan jag lova.
Mina ögon går knappt hålla öppna och huvet har bultat största delen av dagen. Men Jeppe liten är lika pigg som vanligt. Tänka han kunde ha lite sympati för mig idag men icke. Han har nog snarare varit extra härgig idag.
Han har nämligen hittat sin röst nu och den lyssnar han gärna till nu. Han ligger och gapar och skriker rakt ut. För att det är kul alltså. Måste säga att han är väldigt underhållande att lyssna på men idag känns hans skrik riktigt pitchiga i mitt huvud....haha

Jag har nyss vart å hansdlat och fick med mig en efterlängtad chokladkaka . Så nu sitter jag å mumsar på den och gluttar på gladiatorerna. Jeppe sover, Atlas sover och Emil jagar. Nu ska jag pusta ut....=)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar