tisdag 14 februari 2012

Shoppingrace.


Idag åkte jag iväg i all hast mot marieberg. Hämtade upp syster Sandra som sällskap. 
Skulle ha tag i en jädra byrå till hallen men hittar ju ingen bra. Nu kanske jag är sugen på en på Ikea men det är bäst maken får godkänna den först...=)
Alla fick lite alla hjärtansdag presenter oxå. 
Jesper fick lite kläder, behövdes lite basplagg. Och sen fick han en fin gåvagn som han kan ha sen. 
Atlas fick oxöron. 
Emil fick en duschgel och en fin orkidé.
Mamman själv fick mest grejer. Hårsprej, stekpanna, toaborste, diskborste och en tvättkorg. 
Tack så mycket!!! 

Hoppas mannen blir glad för sin fina blomma. Ni ska veta att han faktist är väldigt intresserad av blommor! 
Nästan mer än mig. haha


Jeppes kläder. 
Mycket randigt. 
Alltid.




Ikväll blir det tyvär inget alla hjärtansmys för jag ska iväg på afrodansen! Ska bli mkt roligt!!!! 
Det är ju bara en gång i veckan så det känns dumt att hoppa över den. Vi får mysa imorrn kväll istället. 
Kanske kan laga nån extra god mat då med för idag blev det visst kassler. =/ 

Och nej, ingen satans journal än. Kommer den inte imorrn så ringer jag. Garanterat. Måste bara ilska upp mig lite först. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar