lördag 18 februari 2012

Vädertrots!

Idag har vi fiskat! Jag,Sandra, Emma (systrarna) och Jesper åkte ut till Hjärtasjön där min kusin och faster anglade. Vi trotsade skit vädret rent ut sagt. Det var ju absolut inte kallt men det snöslaskade hela tiden. Blöta vart vi i varje fall. Jesper fick sova i vagnen och de gick bra. Hade ju köpt en pulka till honom som jag skulle prova men då hade han blivit en snögubbe! 
Vi grillade lite , drack kaffe och kastade snöboll på Emma. =)
Det hade vart härligt med lite sol när man är på sjön. Får se imorrn om vi åker ut en sväng till. 
Fisket gick för övrigt inte alls bra då det inte nappade en ända gång när vi var där....haha

Är trött efter gårdagen partaj. Var ju på 45-års kalas. Det bjöds på smörgåstårta (så förbannat gott) och fika. Mmmm, passade på att äta lite kakor eftersom de är bannlysta i mitt hus just nu. Haha
Jesper ville verkligen inte sova när vi var där fastän han var trött. Så vi for hemåt vid 11 tiden och jag tänkte att efter en flaska mat så slocknar han på noll tid. Nej då. Han vart en liten pigg kille som låg och busa på golvet och sen låg han och tjoa i sängen en halvtimma innan han till slut somna! 
Då hade hans pappa redan somnat i soffan...



Så här pigg är man halv 12 på natten!


Ikväll blir det av till Emils föräldrar för lite mat och antagligen melodifestivalen. Hoppas, hoppas det är med nån låt man faktist kan lyssna på. 
Har inte så mkt mer intressant att komma med idag.
Jo, alla mina muskler värker som tusan! Men på nått lustigt sätt så gillar jag smärtan från träningsvärk. Då känner jag mig duktig! =) 

1 kommentar: