torsdag 16 februari 2012

Dags för innebandy?


Ja ni. Kan vara så att jag tänker åka iväg och spela innebandy ikväll. 
Är lite nervös för jag vet att det fattas nått. Kondition tror jag det heter. 
Men jag måste ju börja nånstans. Kommer nog inte gå all in idag. 
Tänk om jag inte har nån bollkontroll kvar heller. Hjälp. Kommer bli utskrattad och utfryst. Ingen kommer vilja ha mig i sitt lag....
Nej, dags att damma av klubban. 



Idag var vi iväg på babysång igen. Massa trevligt idag! Träffade en gammal bekant som jag inte pratat med på evigheter. Kul! 
Jesper somna i värsta stojandet som vanligt. Sen när alla skulle åka hem var han piggelin. Hmmm...






I helgen blir det fördelsedagsfirande för mammis karl Torbjörn. Han blir gammal. Hela 45 år. Haha (Mamma  skaffade lammkött....) 
Då kommer lite kusiner från skåne oxå. Blir kul att träffa dom igen för senast var på morfars begravning. Nu är de en roligare anledning. 
Måste köpa en liten present bara. Tror jag har en bra idé. Annars vet jag att lotter alltid funkar men han vinner bara på de han får av oss. Han har lyckats få 1000 kr av både mig och min syster på trisslotter. Surt!  (det är väl själva meningen med de hela egentligen) Men vetskapen om att om man själv hade skrapat den hade man varit lite rikare! =) 
Inge bitter jag inte....

Får se om jag lever imorrn efter bandyn. Brukar ha träningsvärk överallt efter ett pass. 
Måste stretcha. MÅSTE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar