måndag 13 februari 2012

Scary stuff!

Alltså allvarligt höll jag på att göra på mig av den här bilden! (Emil oxå) haha
Ser ni vad man inte bör se?




Idag är jag helt slut. Av vilken anledning vet jag faktist inte riktigt. Visserligen har jag dammsugit och städat en toa men jag har suttit en del i soffan oxå...=)
Har vart iväg på föräldragrupp . Kan vara det. Jobbigt att fika och prata!
Jesper lyckades med konsten att bajsa ända ner till foten idag. Det enda som syntes var en brunfläck nere vid foten på pyjamasen. haha, hur har det kommit dit? Det var ju lite roligt ivarje fall.
Har faktist ingenting emot bajsblöjor än så länge. Tycker et är roligast att byta om dom är ganska fulla. Då får man lite utmaning. Sjukt?! Ja , ganska! =)

1 kommentar:

  1. Hua, ja bilden etsade sig fast i hjärnan på mig igår kväll... Vad är det för bild?

    SvaraRadera