onsdag 1 februari 2012

Städtanten

Puh, just nu har jag tagit matpaus i mitt storstädande av huset. Katastrof dammigt är det överallt! Och det hjälper ju inte att solen skiner in för då ser allt smutsigt ut. Men de ska snart vara rent igen. Hoppas jag.
Ska ju få hem alla mammor plus bebisar från föräldragruppen imorrn så jag vill ju inte att dammtussarna ska överfalla de små på golvet!
Väntar på att maken ska komma hem och hjälpa till för huset är för stort för mig!

På fm åkte jag in till Asund för en fika med Johanna och Ingrid. Hon hade bakat ciabata  så jag fick en smarrig macka till lunch. Den satt fint den!
Och skvallret jag hade med mig var nytt för henne! Äntligen jag som kommer med nått...haha.
Var tvungen att handla lite oxå för jag ska ta och baka lite paj ikväll. Mmmm, ja längtar tills imorrn för då får jag äta den!


Detta solljus idag visade mig nånting annat oxå. Jag hittade en bristning till. På muffen... Den måste ju ha kommit till när jag krystade, för jag blev ju inte stor där över. Spännande när de poppar upp sånt där ca 4 mån efter. Bra koll jag har....
Så då har jag alltså bristningar på: mage (lite,lite) höfterna , insida lår, brösten, och nu muffen. Tack. =)

(Lider faktist väldigt lite av dessa då de knappt inte kommer synas i bikini )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar