söndag 5 februari 2012

Det blev en dag på sjön

Sitter och småfryser i soffan. Har vart ute i snålblåsten på sjön idag. Vi har fiskat och grillat korv. Mysdag med släkten helt enkelt. Det vart fasen så kallt efter en stund. Nått jag alltid fryser om är tårna. Och det är det värsta jag vet. Har man väl blivit kall om dom så går det inte att få igång dom igen. Brrr....
Blev några gäddor till slut men det var väl inte optimalt fiske idag. Om några veckor så!
När vi packat ihop oss åkte vi till farfar för att fika. Kusin Marie hade bakat cupcakes och en smarrig paj. Banoffee paj som Leila gjorde i hennes program. Mums men sött!!

Maken stack ut en sväng och vakta räv men jag hoppas han kommer snart. Först vill jag hoppa in i duschen och värma mig och sen vill jag ha pizza till kvällsmat....=)





Lilla Amanda beskådar fånsten. 
Den var typ lika lång som henne! 



Atlas fick såklart följa med på sjön! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar