fredag 3 februari 2012

Buffa, buffa , buffa

Haha så jäkla bra. Sitter och kollar på Solsidan. Skönt att slippa 4 timmars effektiv buffning! =)

Jaha, vad har vi gjort idag då? Inte mkt vettigt. Gått en sväng i kylan med Atlas. Gjort plankan några ggr så jag kommer ha träningsvärk i magen. Gött.
Har käkat hos svärmor nu på kvällen. Just nattat Jeppe med en flaska ersättning. Han smällde i sig 180 ml.
Ganska vanlig dag idag alltså.

Men jag har oxå funderat massor på min graviditet och förlossningen idag. En tjej i en blogg jag följt lite födde sitt första barn idag (grattis) Var lite spännande att kolla idag hur det gick. Det hade gått bra! Grymt impad av krystning i 3 timmar!  Är så sugen på en till graviditet nu. Helt galet jag vet. Men idag skulle jag vilja det. Kanske inte imorrn. Haha.
Skulle gärna vara med om en förlossning igen. Vilken känsla.
Man blir helt nostalgisk när man läser om andra som föder barn. Man vet hur de tänker, man vet hur de känner.  
Den här första timman när man får vara själva med sttt barn .Träffa den lille filuren första gången. Hålla om och ta på bebisen utanför magen. Helt magiskt!!!!!
Den som väntar på nått gott.....

1 kommentar:

  1. HEJ! Klart jag vill hjälpa dig med en ny blogdesign :) Säg bara till!

    SvaraRadera