onsdag 15 februari 2012

Kebab ala Emil

Har nyss avnjutit en hemmagjord kebabtallrik som maken gjort. Mumma!
Dovhjortskött i tunna små bitar med pommes och sallad. Mmmmm....
Det värsta nu är att jag har ett jätte söt sug. Nästan så illa att man bara måste åka och köpa nått. Men nej, så kul ska vi inte ha. Jag har lite vindruvor jag kan knapra på. Mmmm....igen....


Fick iväg några bilder förut. Beställde en canvas på Jesper som vi ska ha bredvid vårt bröllopskort. Fint kommer det bli. Och sen lite småkort som ska in i album. För det vill jag att han ska ha. Inte bara kort på datorn. Så tråkigt!
Måste komma ihåg att lägga in bilder från både kamera och mobilen då och då så man kan skicka iväg en beställning.
Jag vill ju jätte gärna ha en systemkamera men så mkt pengar har vi inte just nu att lägga ut på nått sånt. Så just nu funkar de med min mobil . Den är faktist bättre än min digitalkamera! Sjukt!
Så därav inga flashigt fina redigerade bilder hos mig inte. Bara lite tjafs från mobilen! Och det gör mig ingenting!


Jag är nästan rädd för mig själv hur snurrig jag har blivit! Jag vet ibland inte vilken dag det är. Måste kolla mobilen för att se datumet, måste skriva upp allt jag ska göra och jag kommer knappt ihåg att kolla det heller....=)
Jag som brukar ha stenkoll! Och då menar jag koll på allt!
Nu är det så mkt som händer runt i kring. Det är babysång, föräldragrupp, bvc, fika, afrodans, hinna träffa släkten, fika, hinna med de vanliga kompisarn, tandläkare, fika, hinna med mig själv. Haha
Tro mig, jag gillar att ha mkt att göra men jag tycker inte om att jag glömmer bort hälften av det!
Men än så länge , peppar,peppar, har jag inte uteblivit från nått. Än.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar