onsdag 8 februari 2012

Vad är det som händer egentligen?

Sitter här ensam och bara väntar på att kl ska bli mera så jag kan gå och lägga mig!
Att gå till sängs halv 10 hör ju inte till vanligheterna direkt....kanske ska passa på.
Jesper  somnade 7 och maken gick och lade sig halv 8 (!) Sen dess har jag suttit själv och ugglat. Tråkkväll!
Ätit lite vindruvor mot det värsta sötbegäret. Har faktist gått bra idag! Drog även ner på sockret i teet från 2 till 1 sockerbit oxå. Ganska bra gjort eller hur!?

Vette tusan vad som hände med mitt hår heller. Måste man ha hår?
Jag är så fruktansvärt dålig på allt som har med frisyrer och produkter att göra. Min frisyr är en hästsvans. Det är vad jag mäktar med. Ibland försöker jag anstränga mig och kanske plattar håret nån gång ibland men då är jag sjukt obekväm. Funderar på att kapa allt och satsa på kortfrisyr. Men tänk om jag ångrar mig sen?
Då kommer jag ju inte ens kunna ha min trygga hästsvans ju! Gaah, kan ju bli galen för mindre.
Till sommarn hade jag dock tänkt göra lite slingat så de ser lite ljusare ut. Kanske...eller...
Och det där med chokladbrunt stämde ju inte!


Sitter och kollar lite på Fuskbyggarna. Jag blir bara så arg när jag kollar på sånt. Vilka människor!
Hur kan man lura andra människor sådär?! Kanske reagerar lite extra då maken är snickare och det är ju hans yrke som hamnar lite i smutsen kan man ju säga.
Men det finns nog tyvär många, många fuskbyggare. Som hoppar över små saker som kunderna aldrig kommer märka förns 10 år kanske. Det tjänar ju dom på just då. Nej fy, lite stryk skulle de ha. Eller så hoppas jag att de blir utsatta för nått liknande själva. Det vore roligare!

Bra, då fördrav jag tiden med lite strunt så nu kan jag väl knata till sängs då.
I min dröm värld så vaknar jag bara en gång inatt för att tömma brösten och sen är vi pigga och glada när det är dags för babysång imorrn fm! Jiiiihaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar