tisdag 28 februari 2012

Hemsk natt men bra dag

Ja, så kan vi sumera dagen. Natten var lika illa som den innan. Vaknade 3 av en skrikande bebis (ej ledsen). Som skulle vara vaken 1 timma och störa sin mor. Not kul Jeppe. Knappt så jag har nån lust att gå och lägga mig när det ska vara på det här viset. Vi får väl se hur han vill ha det inatt.
Dagen var däremot helt ok. Fikade hos mamma/mormor sen var vi bortbjudna på lunch hos Isak och Sofie. Vi blev bjudna på tacos. Och det gillar vi!
Hade en mysig stund där med Tina och Julian oxå. Denna gången fick vi äta mat samtidigt....=)
Sen tog jag med Prullen ut på en promenad i solen. Så härligt ute!!!
Kunde inte låta bli att gå ut. Hoppas på en lika fin dag imorrn.

Fick tyvär hoppa afron ikväll för Emil skulle ut och kolla efter en hjort. Sista dagen imorrn för det och vi behöver verkligen en i frysen. Självklart så blev de inget ikväll bara för de....=/
Nu får vi hoppas på en imorrn för annars kommer vi svälta tills i höst.

Fick veta idag att min förlossningsjournal är på väg! Som jag väntat!
Så nu hoppas jag den ligger i brevlådan imorrn sen ska jag sätta mig och skriva en förlossningsberättelse innan jag glömmer allt igen. Ska bli kul att läsa om vad som hände och när det hände där inne. Lycklig!






Har fastnat i photascape igen. Tina gav oss lite tips.

1 kommentar:

  1. sv: så tänkte jag förra året, att jag absolut inte skulle kolla. Men så såg jag det tillsammans med en vän och sen satt jag där vaaarje kväll hahaa :P

    SvaraRadera