torsdag 2 februari 2012

Festsugen mamma!

Sitter och taggar upp mig inför nästa helg. För då är vi bortbjudna på 30-års kalas hos Tessis kille David. Och det ska bli så roligt. Roligt att få komma ut och träffa lite folk! Bara vara Sara för en kväll.
Har kläderna redo, ska färga håret lite innan oxå .
Får tänka på att ta det lugnt med alkoholen bara. Det kommer nog räcka med några få glas förmodligen! =)
Wiiii längtar!

På tisdag är det en till premiär. Då ska jag och några till prova på Afrodans! Det är Sofie som lurat med mig på detta. Men det ska bli kul att testa. En helt ny träningsform som jag aldrig provat!
Bollsport och styrketräning har jag ju testat på men det här med dans är ganska främmande så det ska bli intressant. Ingen får filma detta bara. Hahaha
Undra vad man ska ha för träningskläder då. Måste nog damma av mina ....


Nått som jag glömt skriva om var att vi hörde Jeppe skratta häromdagen. Alltså sånt där kluckande skratt. Det var första gången. Tala om att mitt hjärta gjorde dubbelslag!
Han hade skrattat tidigare den veckan åt sin farmor men då var ju vi inte där så då vart jag lite ledsen men nu är allt glömt. Försöker hela tiden få han att skratta mer men han är så svårflörtad lille mannen. Ler och gurglar gör han mer än gärna. Det duger gott det oxå såklart. Huvudsaken han är glad!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar