tisdag 7 februari 2012

Strulbebis!

Inatt har vi haft en liten skit till bebis! Han somnade ju så fint efter lite ersätning vid halv 8 men sen vaknade han och bara skrek efter 9 nån gång. Då fick han amma lite och han åt och åt. Sen somna han om efter mkt bökande. Sov till 2 och efter det var de amning, tappa nappen , prata lite, tappa nappen igen o.s.v. 
Han hade väckt maken med sitt pratande vid 5 men då hade jag inte vaknat....skönt....
Klart han ska vakna när han ska ha mat men allt därimellan kan vi ju skippa tycker mamma! =) 
Nu på förmiddagen var han jättetrött (skyll dig själv) men hade svårt att somna. Skrek rakt ut vilket han aldrig gjort förr. 
Jag tror de där busungarna igår lärde honom några höga toner. Hihi


Glömde bort att lägga in den här igår. 
En massa ögongodis! 




Min Afrodans ikväll är hotad. Jag måste fixa nån som kan ha Jeppe. Ska ringa min käre mor och kolla om han kan bråka med henne ett tag. Vill ju så gärna gå och så blir det så här tokigt! Hmmmm...
Idag ska jag bara vara inne och softa. Tvätta en massa tvätt och laga lite mat kanske. 
Jag är mör efter gårdagens hårda schema. Skit trött igår kväll. =)
Jobbigt det här med mammaledighet ju. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar