lördag 4 februari 2012

Skinnypantsen är på!

Ja, idag är det verkligen kallt! Både ute och inne. Brrr....
Fick en välförtjänt sovmorgon imorse då maken lovat att ta Jeppe. Men de smartot släppte in Atlas till mig så jag hade 25 kg hund på bröstkorgen som väckning. Mys.
Sen fick jag även gå en promenad med vovven och det var så skönt. Bet i kinderna men jag vart svett av tempot.
Nu sitter jag i ordning gjord och väntar på att åka till svärmor för middag. Tänkte passa på att göra sig lite nice när man orkar. Haha
Inte ofta det händer nuförtiden. Emil måste ju tycka det är bra tråkigt. =)
Men idag åker skinnypantsen på och jag har t.o.m kajal. Busigt!





Längtar lite tills imorrn. Då ska vi ut på Hjärtasjön och angla lite. Blir lite korvgrillning oxå. Kusiner och syskonen sluter oxå upp där. En utedag med släkten alltså.
Vi lämnar Jeppe hos sin farmor under tiden för jag vill inte ha honom ute i så många minus. Sen fick vi inte ta med honom ut på sjön för farmorn heller....=)



Har tydligen bestämt att jag börjar med bandyn igen nästa vecka. Vet inte vad som hände?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar