torsdag 9 februari 2012

Keso?!



Fick en smärre chock när jag vart och handlat och skulle plocka upp varorna. Upp kommer frukt och grönsaker och knäckebröd och sen....KESO?! Vem la dit keso?! Jag gillar ju inte ens keso. 
Tror det här med att komma i form har stigit mig åt huvet och får mig att tro att jag är nån annan. 
Tror jag att jag ska gilla keso bara för att det är nyttigt?
Jaja, till lunch blev det i varje fall keso med avocado och rivna morötter. Åt man jäkligt fort och inte tuggade så mkt så kände jag inte kesosmaken så bra. Haha 
Såg ju bra ut på tallriken i varje fall!






Idag har vi vart på öppnaförskolan och sjungit babysång och fikat. (mackor) 
Det var trevligt som vanligt. Nu börjar man blanda sig med de andra föräldrarna , de är kul.
Tyvär sätter sig de där sångerna i huvet ganska snabbt och sen tar det ungefär 5-6 dar tills man blir av med dom. och då är det dags att gå dit igen....tihi. 
Det slog mig idag att Jeppson är 5 månader snart! Vad tiden går fort! Han är så stor min lille plutt. Och samtidigt så liten. 
Snart dags att börja jobba igen ju. Crazy!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar