onsdag 1 februari 2012

In your face bakningen!

Nu har jag precis bakat klart. De blev en Citron och maräng paj, och en kladdkaka. Och idag blev de bra! 
Känn på den! =)
Ska ta och prova kladdakan lite senare så jag vet till 100 procent att den är bra...

Nu har jag städat så nu orkar jag inte mer. 
Maken skurar badrum nu. Vi fick ju besök mitt i städet så maken vart lite upptagen ett tag. 
Jonas kom för att snacka lite med Jeppe. De underhöll honom medans jag bakade. Perfa. 
Nu är det ju inte så att jag har välstädat varje gång det kommer folk hem. Detta var bara en bra anledning att faktist städa. Jag hoppas ju att de som kommer hit är här för att träffa mig och inte kolla på mitt skitiga golv....

Ska bli väldigt trevligt att ha hem alla imorrn. Det blir lite mer personligt när man är hemma hos varann. 
Det blev en väldigt trevlig grupp faktist. Jag ska på allvar säga att jag inte trodde vi skulle fika hos varann första gångerna vi träffades. Men det är väl för att när man är på de där träffarna är alla så nervösa och de är mest bm som pratar. 
Nu kände jag ju visserligen till många som var i min grupp så vi hade väl lite försprång.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar