lördag 25 februari 2012

Fullt upp!


Har haft så fullt upp dessa dagar så jag har inte haft varken tid eller ork till att blogga. Men nu tar jag mig i kragen för lite egen tid och pill på datorn. Behövs ibland. 
Har haft en härlig dag hittills. Vi tog sovmorgon till 10 jag och Jeppe men detta för att han var vaken mellan 6 och 7....Sen hade vi 2 smärre bajskatastrofer här hemma. Första resulterade i slängd handduk, andra i en nerbajsad filt. Fick jag för att han skulle lufta stjärten. Hmmmm....
Sen tog vi oss ut på en långpromenad med Atlas. Det var verkligen skönt! Blåste lite mkt men jag vart så svett ändå. Och Atlas var riktigt duktig idag. Härligt! 


Igår var oxå en bra dag! 
Först bjöd jag några fina mammor på lunch här hemma. Det var Tina med sin Julian, hennes syster Sara med hennes Valter och Sofie med Isak. 
Jag bjöd på kycklingbaguette och hallonmuffins. (gjorde de lätt för mig....) 
Vi hade de så trevligt så. Inte svårt med dom! 
Vi fick äta lite i omgångar när alla bebisar inte riktigt ville samarbeta med sina mödrar men så är det! 
Ingen fara på taket när alla sitter i samma sits. 
Då funkar det utmärkt med baguetter så man slipper ha mat som hinner kallna. 
Tänk att snart har vi alla barn som går. Undra hur luncherna kommer se ut då...=) 

De tog med lite vår till mig! 
Tack!






Sen igår kväll åkte jag och Emil på bio med mamma, Torbjörn och Sandra. Jag bjöd för det var min julklapp till dom. 
Vi såg på " En gång i Phuket". Den var helt ok. Ganska underhållande för att vara svensk. Kanske trodde den skulle vara lite roligare. Tycker i varje fall att skådespelarna var suveräna. David Hellenius var helt klart bäst! =) 
Jesper hade barnvakt i form av sin snälla farmor. Och som vanligt när han är där är han en liten ängel. Konstigt det där! Farmor kanske ser lite mer mellan fingrarna än vad vi gör. Haha 

Nu blir det lite pill påPhotoscape.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar