onsdag 22 februari 2012

Uppslukad!

Har suttit helt fast i Photoscape som jag tog ner idag. Mycket roligare än Picasa ju. Tyvär ska väl tillägas för nu kommer det spenderas massa timmar framför datorn för att lära sig allt ju....=)
Nu måste jag ju skaffa en systemkamera så jag har lite bra foton att fixa med.
Men dom bilder jag beställde var det faktist ganska bra kvalitet på trots att de var från min iphone!
Canvasen jag fick vart bra tyckte jag. Kan ju vara motivet som gjordet!

Hur som. Jesper har inte bajsat nått mer blod idag. Får se imorrn bitti om det kommer nått. Isåfall ringer jag på en gång.
Idag har han verkligen vart en jätteglad kille och vi har mest busat så de verkar ju inte vara några större fel på han! Skönt det!
Han skrattade högt åt mig när jag visade lite av afrodansen. Känns ju kul....=)

Vi blev bortbjudna på middag hos svärmor som vi tackade ja till. Jag har inte känt mig helt 100 idag och vart trött. (kan bero på 2 tiiidiga mornar) Så att slippa stå vid spisen var ju inte fel.
Tjatade till mig en semla oxå. Fick aldrig äta nån igår ju. Mumma!


Imorrn blir det fika med föräldragruppen. Mysse trevligt!
Sen blire städa, och sen beroende på hur jag känner mig blir det kanske innebandy.
Måste handla lite till lunchen jag ska bjuda på på fredag oxå. Har inte riktigt klurat ut vad de ska få tugga på men det blir nog inte allt för avancerat.


Nu sova. Som maken som ligger bredvid i soffan och snosar. Funderar starkt på att låta honom ligga kvar där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar