måndag 23 januari 2012

4 månader idag!

Idag är det 4 månader sen jag klämde ut lilleplutten. Känns som igår. 4 månader!!! Hur kan det gå så fort?!



Namn: Karl Jesper Gustav
Född: 23/9 -11 20:45
Vikt: ca 7 kg tror mamma (ska vägas 27/1)
Längd: ca 64 cm kanske... 
Ögonfärg: Blå än så länge.
Hårfärg: Brun
Klädstorlek: 62/68

Gillar: Att äta, titta på skidor på tv:n,
sova i bilen, bada.
Gillar inte: När maten tar för lång tid, 
bli tvättad i ansiktet.
Älskar: Bita på händerna! 

Annat: 
Skrattar när nån busar med mig, dock utan ljud,
kan rulla från rygg till mage,
kan dregla litervis,
tycker om när man sjunger för mig,
gillar massage,
är farmors gullegris!


1 kommentar:

  1. Vad fort tiden går, de är så stora våra fina pojkar! Snygg tröja han har, Isak har en likadan :). Dom har bra klädsmak för de har många lika kläder...eller så är utbudet på killkläder inte så jättestort :P.

    Jag kan inte läsa kommentarer på din blogg, när jag trycker på länkarna där det står kommentarer så hänger sig bara bloggsidan. Är likadant på båda mina datorer, så det borde inte bara vara jag som har problem med det!

    Ses imorrn (hoppas jag...vi är lite snörvliga idag men hoppas bli bättre)

    SvaraRadera