söndag 15 januari 2012

En liten sjukling?

Tror Jeppe håller på att bli sjuk. Han var som sagt inte helt ok igår kväll, han var stingslig och varm. Nu inatt sov han visserligen jättebra men vaknade och hostade och nu sover han fortfarande. Han snorar lite oxå. =(
Vill inte att han ska bli sjuk!!!! Inte att han ska få feber, min lille plutt. Idag blir vi bara hemma och myser.

Jag vaknade däremot inatt av att jag hade as ont i höften. Kom på att de var sen jag ramlade igår. Atlas drog ikull mig på en isfläck och ja föll som en fura. Klarade mig ganska bra men de känns mer idag!
Träingsvärk känner jag oxå av sen den långa promenaden. Bra där!
På tal om nått helt annat så håller vi på att få grannar. Eller dom har precis flyttat in. Skönt med lite folk i närheten då vi bor lite ödsligt. Men nu är de slut på friheten. Nu kan vi inte härja fritt längre. Inga mer kvällskissningar med Atlas i bara linne....=)
Får köpa en blomma nån dag och gå dit med. För man ska väl hälsa de välkomna?!

Måste baka tills imorrn, då är de föräldragruppsträff. Jag skulle ta med fikatd enna gång . Nu får vi verkligen hoppas att Jeppe inte är sjuk imorrn! Det hade ja inte tänkt på...
Sen hade vi planer på öppnaförskolan på torsdag. Det kan ju vara trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar