måndag 16 januari 2012

Så dåligt!



Ja, de är de faktist! Så dåligt av mig att inte ens kunna baka. En får ju skämmas! haha
Tog aldrig med mig kakan. Den smakade skit. Eller mjöl kanske de var. Fick springa in på Ica och köpa muffins. hihi
Kan säga så här att maken inte ens åt kakan. Då är det äckligt! 

Tror de på föräldragruppen vart nöjda med mina muffins ändå. 
Det var trevligt på träffen idag. Ännu trevligare blir de nog på torsdag då vi ska på öppnaförskolan. Det är i varje fall 4 mammor från vår grupp som ska med. Nice! 
Då blir de babysång. Får se till att värma upp i bilen på väg dit. Får dra på lite Evanescence då får man skrika... Jag är asbra på att sjunga, i bilen, ensam...Haha

Imorrn blir de ytterligare en slappardag tror jag. Om jag inte ska fara mot Asund för en fika. Får se vad Jeppe säger om de. 
Nu kikar vi på Idrottsgalan. Blir säkert så att man måste böla till nått fint tal eller så. 
Enda gången jag sett maken gråta till tv var till just idrottsgalan. Han vart så rörd när nån fick ett pris. Han har blivit hånad som tusan av mig för de. 
Nu när man själv är största toffeln som bölar för allt ska man nog inte säga nått längre! 







Nya favvotröjan köpt på Bikbok.
(förvånad över att hitta nått där!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar