måndag 30 januari 2012

Tysta leken..




Leker tysta leken med maken. Han skruvar upp en lampa i köket och det går tydligen inte så bra. Hör ganska många fula ord nerifrån... Då har jag lärt mig att det är bäst att vara tyst och bara svara på tilltal. Man ska helst vara väldigt positiv då oxå. Har haft ett strömavbrott hittills....
Jag vågar inte fråga vad som hände...

Imorrn ska jag vara barnvakt en stund åt småsyskonen då mor är och klipper sig. Hon skulle bjuda på semlor som tack. Jag som inte skulle äta nått sånt i veckorna. Fast kan ju inte tacka nej om man blir bjuden heller! 
Det värsta är att det blir mer av det goda på torsdag när alla mammor kommer hit för då tänker jag göra citron och maräng paj att bjuda på. Och nej, den kommer inte bli katastrof för den är jag kung på att göra! =)



Haft en buskille hela dagen.
Bara skrattar och ler!

1 kommentar:

  1. Åh gud vad gott det lät med citron och marängpaj...det får du blogga receptet på!! KRAM

    SvaraRadera