måndag 23 januari 2012

Sofias änglar

Precis tittat på Sofias änglar. Kan knappt sluta gråta. Vilket öde för dom.
Sånt ska inte få hända. De är nu man inser att man ska inte ta varann för givet.
Vad som helst kan hända, när som helst.
Usch, nu blir jag ledsen igen. Men vilket bra program de är.
Kommer ihåg att jag tittade på alla avsnitt förra året oxå. Nygravid och full av hormoner.


Nej, nu till nått annat.
Nu ska jag börja träningen på allvar. Ska vägas, mätas och fotograferas. Måste ju se om de gör nån skillnad när man väl kommer igång. Jag tänker mest på att man håller igång träningen ordentligt när man väl slutar amma. För just nu vet jag att jag gått ner p.g.a amningen så man vet ju aldrig hur de blir när man slutar.
Ska börja föra lite träningsdagbok. Börjar nog lite smått först.
Men jag vet ju hur jag är med att genomföra saker...haha
Måste köpa en våg oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar