fredag 13 januari 2012

Du fattas oss!

Idag har vi haft begravning för morfar. En tung dag för oss i familjen. De var en jättefin begravningsakt i kyrkan. Kistan var så fint dekorerad och alla blommor som stod runt omkring. 120 st kom till begravningsfikat så de var fullt i församlingshemmet. Det visar bara på hur många som älskade morfar. Som sagt en otroligt jobbig men oxå otroligt fin dag. Nu har vi sagt våra farväl tills vi en dag ses igen. Du fattas oss!

Jag och Emil fick åka iväg från fikat för att hämta upp barnen. Lillebror var på fritids och Emma var på kalas efter skolan. Vi skulle ju även hämta Jesper hos farmor så därför fick de bli så. Vi ville ju inte att mamma skulle åka ifrån mormor då. Så jag fick agera 3-barns mor i några timmar nu på kvällen. De är ju ganska snälla barn så de gick bara bra. 2 somna ganska fort och till slut slockna Emma oxå. Nu är de hämtade. Så nu kan jag bara andas ut helt!


Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer för de har jag inte orkat tänkt på än. Sovmorgon vill ja ha i varje fall. Får väl se om Jeppe sover inatt oxå. Finns så mkt jag borde göra. Borde åka och köpa blöjor....=)
Sen vill jag ut och gå om de inte blåser storm ute som idag. Gick ju en sväng imorse och då var de jättefint men sen hände nått. Behöver röra mig!
Eller de kanske jag inte borde för då försvinner jag väl. Vägde mig idag. Nu nere på 59 kg, de har jag inte vägt på flera år!!!! När jag tränade som mest vägde jag 62 kg. Men då var de lite mer muskler dock. Jag ser tydligt på mig att jag har gått ner, de är skumt. De måste komma sig av amningen. Jag försöker ju inte aktivt gå ner men ja måste erkänna att mitt matintag inte är som de brukar. Vi får se om de stannar av snart. Kanske går jag upp igen.
Jaja, oviktigt en dag som denna.
Nu mysa i sängen. Med kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar