torsdag 5 januari 2012

Nytt igen!

Ok, säg inget, nu är jag nöjd med bilden. Den andra kände ja inget för. Jag är en velpelle men här gör ja som ja vill. Hihi

Gick in på toa förut å fick se nått i spegeln å tänkte vad fan är de där i håret? Kom på att de var min slinga!!!! Tala om amningshjärna!

Imorrn skulle ja fått besök av en barndomsvän från Svennevad, hon bor i huset ja växt upp i oxå, men hennes barn vart kräksjuk så de blev inget . Synd då de var nästan ett år sen vi var där å hälsade på henne. De blir fler tillfällen hoppas ja!




3 kommentarer:

  1. Jag trodde "alla" kände till separationsfasen. BVC informerar om den om inte annat. Annars kan jag rekommendera den här boken som finns här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146210571&gclid=CPeA__Hyua0CFc5YmAodanPUBA

    Där står det om bebisens alla faser hela det första året. Jättebra och informativ. Något tjatig kanske men tydlig!

    Läs!

    Hoppas ni har det bra annars!

    :)

    SvaraRadera
  2. Och jag känner igen den där känslan man har inför sin bloggdesign...man ändrar och gör om i huvudet hela tiden och då blir den man har "old news" i ens eget huvud rätt så fort! Väldigt fin blev denna med i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Jag har tagit mig friheter... blev nämligen så himla sugen på att göra en bloggdesign och min egen har jag pillrat så mycket med så den är jag trött på. Så jag snodde lite bilder härifrån och gjorde en header åt dig :) Du får göra vad du vill med den, om du vill använda den går det bra, men du kan också strunta i att använda den..du gör vad du vill :) KRAM

    Här är bildlänken:

    http://tinaspinaler.blogg.se/images/2012/collage5_182958743.jpg

    SvaraRadera