tisdag 17 januari 2012

Frosseri!

Mmmm, idag fick jag Gofika! Åkte till Asund för en fikastund med brudarna. Johanna hade bakat semlor och Anna hade bakat muffins. Var ju såklart tvungen att smaka på båda och det gjorde jag rätt i ! 

Nu sitter jag och maken framför tv:n i vanlig ordning och pustar yt efter ett mindre krig med Jeppe. Han var helt galen och skulle inte sova ikväll. Han fick amma, han fick gosa men inget vart bra. Till slut fick jag göra en flaska ersättning och den tog han med glädje och slukade. Han var alltså hungrig stackarn. Fast vi ammat som vanligt ju. Ja,ja kanske en kombination med övertrötthet oxå. 
Maken tycker de nog är lite jobbigt när han inte får tyst på honom. Han tystnar ju lite fortare hos mamma...










Så sugen på att komma igång med att springa. Ska ta tag i det så fort de inte är så halt och mörkt ute. Då ska jag se till att träna upp mig lite inför innebandyn. För börjar jag med bandyn nu så kommer jag flåsa ihjäl mig. Har inte så mkt till kondis kvar. 
Är jättesugen på en riktig långpromenad snart igen . Hoppas de blir bra väder till helgen så jag kommer ut. 
Nu kanske jag ska ge lite uppmärksamhet till min lille man. Eller den store mannen kanske. =)

2 kommentarer:

  1. Vill du börja på afropowerdans i Åsbro skola i vår? Det börjar redan i februari men jag måste komma igång och pumpa mjölk och lära Isak att dricka från flaska innan jag kan bege mig iväg :). Jag måste oxå komma igång och träna snart och sånna pass passar mig perfekt, behöver lite musik och nån som peppar mig!

    SvaraRadera