onsdag 11 januari 2012

Denna natt





Åter en natt med dålig sömn. Jeppe åt vid 23, vaknar 2 ska äta igen, fine bara du sover sen! Nej då, vi vaknar 5 igen. Ska äta, bajsa och busa nu. Somnar om vid halv 7! Tänker att vi får ta en lång sovmorgon nu. Nej, vi vaknar 8 igen och är skit arga. Både Jeppe och jag. Det gick så långt att ja hävde ur mig 
- Skärp dig nu Jesper. Hur gammal är du egentligen?! 
Haha, när jag kom på vad jag sa börja jag skratta. Vad skulle han svara? - Mamma, jag är bara 3 mån!!!!

Men ja blir så frustrerad över hans dåliga sömnvanor nuförtiden. Även om han vaknat många ggr förr så har han alltid somnat om sen. Puhhhh, detta tär på mig. 
De är de här som är att vara en mamma.

Funderar på vad vi ska göra idag. Då vi ska ut och fara både tors och fre så ska vi nog bara vara hemma idag. Skulle vilja gå med Atlas men nu regnade inatt så de har väl blivit blankis på sina ställen. Tänker inte bryta höfterna redan.
Kanske skulle lyxa till de med en tupplur istället.





Denna urmysiga lampa köpte jag på Ikea igår.
Visst är den underbar! Både jag och Jesper är förtjusta i den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar