måndag 9 januari 2012

Bloggletare

Hade en jättedålig natt inatt. En Jeppe som vände och vred sig , en snarkande man, knän som värkte och sen två amningar på de. Känner mig som en levande död. Så idag tänker jag inte göra många knop. Sitter och pillar på datorn och kollar på tv.
Läser ikapp alla bloggar, men jag vill ha fler bloggar att läsa!
Det är så dumt när man är inne på nåns blogg, så hittar man en länk till en annan blogg då har jag tappat bort mig sen och hittar inte tillbaka till bloggen jag gillar. Hmmmm....
Vill gärna ha tips på roliga/fina/läsvärda bloggar!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har ett hett tips till alla äventyrliga matlagare där ute. Hittade ett recept med kyckling i julmust som jag provade att laga igår.

Ingen idé att ni provar detta! Det var det äckligaste jag ätit!!!!!!


Ljög dock för Emil och sa att de vart ganska gott så han har med de i matlåda....men ja har inte hört några klagomål än så länge....
Tänkte ta en bild och lägga upp men ni kan föreställa er kycklingfiléer i en brun sås med ris typ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar