tisdag 24 januari 2012

Raggmunk och mammaträff

Har just avnjutit en asgod middag bestående av raggmunkar. Det är bland det bästa jag vet.
Synd bara att det ska vara så besvärligt att göra. Man ska först skala potatis.
Sen riva potatisen. Och sen ska man steka alltihopa oxå. Tar sin lilla tid. 
Men gott är det! 
Mina äter jag med lingonsylt och grädde. Ibland bacon. 
Idag var jag tvungen att äta en salladsskål först så det vägde upp grädden...






I förmiddags var jag hos Theresia (Hugos mamma) i min föräldragrupp. Dit kom oxå Sofie och Isak, 
Josefin och Phillipa, och Malin med lille Oscar. 
En mycket trevlig grupp måste jag säga. Trivs väldigt bra med allihopa faktist. 
Man pratar ju (såklart) väldigt mkt om bebisarna men även lite annat. 
Så jag tror jag ska bjuda hem alla hit nästa vecka. 
Ska bli kul att se om vi kan hålla ihop så barnen blir bra lekkamrater sen! 

Är så lycklig för snart är vårt badrum på nedervåningen klart! 
Bara lite finlir kvar sen är det färdigt. Nu kan vi snart duscha i lyxdusch! 
Slippa att stå i badkaret. Och med golvvärme dessutom...Åååh härligt! 
Måste slänga upp en bild sen så ni får se hur duktig min fina make är!!!!!

1 kommentar:

  1. Idag kan jag läsa kommentarerna :)

    Raggmunk är en av mina favvisar oxå här hemma, supergott!!
    Hoppas vi håller kontakten i gruppen, det är ett blandat gäng både i åldrar och personligheter men ändå funkar så bra ihop :). Kände mig lite gammal när Teresia sa att hon började skolan -95 och jag kom fram till att då började jag gymnasiet...haha!!

    SvaraRadera