lördag 7 januari 2012

Nu är det slut


Ja, nu är de slut på de roliga! Nu är julen borta och de ända som finns kvar är några stakar i fönstren och en gammal trött ful gran. Den åker ut när Emil kommer hem. Det blir så tomt och konstigt när man plockar bort alla tomtar och annat tjafs, men jag kommer inte ihåg vad jag hade på platsen innan. =) 
Vill inte ta bort stakarna och stjärnorna än för de är så mörkt ju. Måste hitta några fina lampor först.
Jag och Jeppe har en hemma dag idag. Han ligger och tränar på golvet och jag kan sitta och pilla på datorn, städa och sånt man aldrig gör annars....hihi  Och pilla på bloggen kan jag lova att jag fastnat i. Sjukt roligt är de ju! 
Atlas är med Emil och jagar, har dock inte hört nått från dom än så jag hoppas de går bra idag. Sist sprang han några mil så Emil fick åka och hämta honom...

Det blev en lätt lunch bestående av gammal sallad och kattmat. (tonfisk) Får se om man kan hitta på någe roligare till ikväll kanske. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar