torsdag 19 januari 2012

Babybus och sång




Sitter ensam hemma med en kopp te och en knäckemacka. Eller helt ensam är jag ju inte för lilleman sover redan. Emil är iväg till marieberg för att köpa grejer till badrummet. Ett handfat och ett spegelskåp. Blir nog bra när de blir klart. Har bara tagit 2 år snart....
Synd att jag inte tagit några före bilder. Vore ju kul och ha jämnfört. För sent nu...

Jesper är extra trött idag för vi var på Babysång på öppna förskolan idag. Det var en massa busiga ban och bebisar i alla möjliga storlekar. Vi från föräldragruppen hade dom allra minsta pluttarna. De var kanske inte så deltagande i själva babysången. Men det var mysigt. Har ju lite svårt för såna sånger kanske men man får bita ihop lite och sjunga för Jeppson.
Ska nog åka dit nästa vecka oxå, måste ju ge de en chans. Man får ju fika och grejer så de är ju jätte kul att de finns att gå på! 
Jag är oxå super trött efter denna dag. Fick ju laga mat av den där fisken som låg och håna mig i kylen. Blev en liten improvisation med grönsaker i ugnen. Blev sådär.
Måste sluta freestyla när jag bakar och lagar mat!!!!! 

Mötte polisen idag ute i bushen, jag hade inte lysena på på bilen tydligen. Blev skitnervös. Men de var nog snälla idag för de blinka bara till på mig...
Har aldrig blivit stoppad eller fått blåsa nånsin, trots körkort i 8 år snart! Så de skulle nästan vara lite kul att bli de. haha





3 kommentarer:

  1. Fin bild på dig och Jesper (och den på Atlas oxå såklart). Synd att vi fick åka, han snorade som bara den där och när vi kom hem har han snorat nånting...märkligt!! Nästa torsdag har vi tid hos BVC för 5-månaderskontroll och spruta :( så då missar vi babysången!

    Afrodansen är på tisdagar kl 19-20 och börjar nu i februari. Jag skickar en inbjudan till en grupp på facebook om afrodansen.
    Jag har inte kommit igång med att pumpa eller ge ersättning så jag måste få ordning på det innan jag kan börja träna. Jag ska pumpa här nån kväll så Micke och Isak kan öva med mjölk i flaska.

    SvaraRadera
  2. Jag tror Julian kommer gilla babysimmet jättemycket. Vaddå hade glömt? Skulle du också ha varit med? Haha nu är det jag som är virrpannan ju!!

    SvaraRadera
  3. sv: Visst är det så, även om det inte alltid är lätt att ta till sig :)

    SvaraRadera