måndag 9 januari 2012

Hundhår bortskänkes!

Tänkte nån pysslig människa säkert har användning för lite prima hundhår! Helt äkta och fritt från kemikalier! Går säkert att sticka nån frän tröja eller nått.




Har för övrigt haft en allt annat än slappardag idag. Har dammsugit, busat med Jeppe sen när han somnat igen så var jag tvungen att busa med den älskade vovven oxå. Han verkligen bad om uppmärksamhet hela förmiddagen men de är lite svårt att busa med honom inne så ja fick vänta till liten somnat. 
Och ni förstår av bilden varför de behövdes dammsugas....

Mina två älskade kottar. Längtar lite tills Jeppson kan busa med Atlas han oxå.


1 kommentar:

  1. SVAR: Hej:) Nix, min bm säger det inte är nåt att oroa sig föör. Min bebis ligger väldigt långt "in i mig", därav den lilla magen. Min mamma och mormor hade likadant, lite roligt att de hade exakt samma sf mått som jag har som de hade i vecka 34:P men visst är man orolig ibland.. Men ja litar på min bm.
    /Johanna

    SvaraRadera