söndag 1 januari 2012

Utmaning!

Tog denna roliga utmaning av bästa Frida , hennes finfina blogg har ni här!

1, Vad gjorde du för ca 10 år sedan? 
Levde ett bekymmersfritt liv och pluggade på Hotell/restaurang i Hallsberg.

2, Vad gjorde du för 1 år sedan? 
Gick och hoppades att jag skulle bli gravid inom kort...

3, Fem snacks du gillar?
Chips med dipp
Morot med dipp
Hallonbåtar
Salta apor
Ostbollar

4, Fem sånger du kan hela texten till?
Ingen vill veta var du köpt din tröja
Gabriellas sång
Låt mig få tända ett ljus
Umbrella
Långa nätter

5, Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Göra klart badrummet där nere NU!
Byta mazdan
Köpa helt ny garderob
Åka utomlands
Dela med mig

6, Fem dåliga vanor?
Långilsk
Måste alltid skaka på växelspaken när jag ska växla...
Stänger aldrig skåpluckor ordentligt
Lägger mina kläder i fotöljen
Otålig

7, Fem saker du gillar att göra?
Vara med familjen
Fika
Spela spel
Titta på Tv/film
Gå promenader

8, Fem saker du aldrig skulle klä dig i / eller köpa?
Haremsbyxor
Prinsessklänning
Axelvaddar
Trosor med skåra
Stilettklackskor

9, Fem favorit leksaker?
Myphone...
Datan
Tv:n
Geväret
Min nya bil

10, Tio personer jag vill se göra denna utmaning?
De som känner sig manade!

Och tar man utmaningen så länka gärna mig!
Och lämna gärna en kommentar vettja'

2 kommentarer: