torsdag 12 januari 2012

Bebisar högt och lågt!

Sådär ja, nu sitter man skönt i soffan med en kopp kaffe och en sovandes Jesper. Han är helt slut efter denna dag. Vi har varit och hälsat på Julian och Tina. Fick en härlig lunch och en massa bebissnack. Träffade en ny trevlig mamma som Tina känner. Hon hade sin lilla dotter Nellie med sig. Ögonen på den flickan var bedårande! Och så var Sofie och Isak med. Isaks skratt är superhärligt!!!
Julian far runt som en skottspole och jag beundrar Tina som hinner med...! =)
De var härligt att se hur kul han tyckte de var att gå.
Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot när Jeppe börjar krypa. Det kommer ju självklart bli jätte kul men de blir ju så mkt passning på dom små, för snabba är dom. Men man vänjer sig nog för jag såg hur van och lugn Tina såg ut. Jag är så rädd bara att jag ska missa om han är på väg att slå sig eller nått sånt. Jag har ju fullt sjå att se till han när han ligger på golvet. Han kan ju faktist vända sig...haha.

Jesper är som sagt helt slut men jag ska nog snart se till att han vaknar så han sover inatt istället. För nu ska vi vända den här dåliga trenden att vakna mitt i natten.

Rackarns vad halt de var att åka hem , de var som glas på sina ställen och ändå är de idioter som ska häva sig om på vägarna. Jag råkar faktist tycka att de flesta andra ute i trafiken är idioter!!! Särskillt nu när jag har nått så otroligt viktigt med mig i bilen. Kommer ihåg första gångerna man skulle köra själv med honom i, de gick inte fort kan jag lova!
Nej men allvarligt kör folk på som tusan även om de är halt, mörkt, regnigt. Dom får ta och sluta upp med de!
Kan tycka att de får skylla sig själva om de kör av men de finns ju andra på vägarna. Usch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar