tisdag 31 januari 2012

Fy....

Är så sjukt sleten idag. Denna natt var en enda lång pina. Hur kan man gå ifrån att ha sovit 7 timmar i sträck ena natten till att nästa vakna en gång i timmen?!
Jag fattar inte alls. Jag gör ju inget anorlunda med Jesper vid läggning eller så. Han somnar ungefär samma tid och får mat innan och så.
Nu sover han i varje fall. Han är väl lika trött som jag efter alla vakenturer. Och varför sover inte jag då är frågan`? För det borde jag verkligen göra men jag orkar helt enkelt inte lägga mig för då kan jag sätta tusen spänn på att lilleman kommer vakna samma sekund jag blundar!!!!!
Det här med sömnbrist är inte min starkaste sida. Jag blir sur/arg/deppig och de är inga trevliga sidor.
Jaja, slut med klagan, han skriker ju inte i varje fall....än....


Nu ska jag ta hand om nästa problem. Atlas. Han kollar på mig med ögon som vädjar om uppmärksamhet. Det blir te att gå ut och springa lite på baksidan då.
Precis vad jag behöver....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar