fredag 20 januari 2012

Sjuka familjen


Vart som jag befarade i morse. Vi är alla sjuka här hemma. Jag är snorig och har ont i bihålerna och jesper är oxå snorig. Emil är lite värre än oss andra så han är hemma idag. (fy för sjuka karlar säger jag bara) 
Den ända som är piggelin är såklart Atlas, önskar att han oxå kunde bli lite förkyld ibland. =) Han ska ha sin uppmärksamhet som vanligt och tar inte hänsyn till nån feber! 
Vi ska bara mysa hela dagen lång och kurera oss. 
Vill så gärna åka och titta på en liten tax valp som makens faster har köpt. Då får vi inte vara sjuka för hennes man är nyss hjärtopererad. Då får man inte smitta! 
Så mysigt med alla små valpar ju. Kommer väl bli tvär sugen på en till hund snart. Hur ska jag orka det? 
Det var verkligen skit jobbigt när Atlas var valp. Han kom i början på sommaren så jag hade semester då. Det var under den där jättevarma sommaren så vi kunde inte göra så mkt mer än att slappa i trädgården. Man kunde inte åka längre sträckor för han kunde inte vara ensam så länge. Puh, de var en jobbig sommar! 
Då är de ju lättare med en bebis, den kan man ju ta med sig hem till folk. (förhoppningsvis) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar