söndag 22 januari 2012

Bus med Gösta och klagomål


Åh, idag har vi äntligen fått träffa Gösta. En liten tax kille på ca 9 veckor. Han var så himla söt och busig. Men han vägrade sitta stilla för några kort i bra ljus, fick ta några när han blivit trött av allt busande. Vilken liten ligist han var då! Bet tydligen på allt där hemma. 
Det är makens faster som äger denna goding. Som utbyte mot bus med Gösta fick hon hålla Jesper. Vart lite sugen på ett byte där ett tag...=)





För någon vecka sen fick jag reklam från pampers. En blöja och 2 st värdekuponger. Tänkte använda dessa kuponger för jag köper helst pampers. Nu visa det sig att de kupongerna gick ut sista dec. Alltså när de kom till brevlådan hade de redan gått ut. Surt.( Dessutom var blöjan för liten! )
Jag , snål som jag är, skrev ett mejl till dom idag och förklarade läget. Fick svar nu ikväll och de skulle självklart skicka nya kuponger till mig. 
Vart förvånad över hur snabba dom var på att svara .
Det lönar sig att klaga när nått är fel!
Pluspoäng till Pampers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar