tisdag 3 januari 2012

Fikasugen!

Idag blev jag så fika sugen! Åker in till "stan" för en fika med brudarna senare idag! På vägen dit måste jag svänga in på Granngården för att köpa ett koppel och en borste till Atlas. På nått lustigt vis har de gamla kopplet kommit bort....med hjälp av Emil. Och kommit bort menas med att han förmodligen lagt av de i skogen när han var och jagade sist. (ja var inte glad då) Och borsten lyckades jag ha av när ja skulle borsta hårbollen sist. För de är så han ser ut nu. Som en vandrande hårtuss. Och de går en dag innan man behöver dammsuga igen. När man går över golvet sveper stora vita tussar runt fötterna. hahaha Tur ingen vi känner är allergisk....

Tror jag vart nöjd med designen nu. Men den kan alltid bli bättre. Jag har inte bestämt om jag är sådär romantisk i färgerna...Jaja, har ju inte mkt annat för mig om dagarna så de kanske blir en ny om nån vecka. =)


Hur gör man för att märka sina bilder? Tips mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar