torsdag 26 januari 2012

Pustar ut!

Puh, idag har varit en fläng dag. Har vart överallt och lite till.
Började dagen med att Jeppe och jag åkte på öppnaförskolan på babysången. Idag var det roligare än sist faktist. Tror vi kommer gå mera! =)
Efter det skulle jag hämta ut ett paket (hoppgungan!) och köpa ny hundmat för hundskrutten vägrar äta den andra. Sen hem äta, sova, busa för att sedan vänta på maken så vi kunde åka till Marieberg.
Slängde in Jeppe hos svärmor och sen shoppade vi!
Jag plockade på mig grejer och maken betalade. Perfa! =)
Det var lite smått till badrummet och lite lampor som behövdes. Köpte även en stol till lilleman.
Och jag, galen som jag är, köpte en våg! Hur knäpp får man bli?!
Efter det drog vi donkan och sen kaffe hos svärmor. PUH!
Man flänger och far som en vante fram och tillbaka.
Jesper hade vart så snäll och somnat , han vaknade varken när jag tog på honom eller klädde av honom hemma! Helt slut efter bus med farmor och faster Sofia.
Jag hoppas på en bra natt för jag måste sova oxå känner jag. Får väl lite sovmorgon imorrn men sen ska vi till Bvc för vägning och mätning. Doktorn ska kolla på hans fontanell oxå. Får se vad dom säger.


På tal om hoppgungan så tror jag han gillade den. Han är lite liten än men om några veckor så!
Och på tal om hundmaten så diggade han den nya maten skarpt. Så nu får han ta och fetta på sig lite igen.

Nu mot tandborsten sen sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar